Aktualności

Konferencja "Partnerstwo dla Innowacji" - 15 stycznia

[więcej]

Konsultacje w sprawie zasad i wytycznych dotyczących wymiany danych między przedsiębiorstwami (B2B)

[więcej]

Organizacja pracy w IPH w okresie świątecznym

[więcej]

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations - 2-3 kwietnia 2019

[więcej]

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie zaprasza na Targi Pracy UE

[więcej]

Konferencja "Successful R&I in Europe: 10th European Networking Event", Düsseldorf, 14 – 15 luty 2019 r.

[więcej]

Otwarcie Oddziału Terenowego Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Krakowie

[więcej]

Szkolenie: Model biznesowy internacjonalizacji wraz z wdrożeniem strategicznym na rynkach zagranicznych

Kategoria
Szkolenia
Termin
2018-12-13 09:30 - 15:30

Ośrodek Enterprise Europe Network przy IPH w Krakowie serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „Model biznesowy internacjonalizacji wraz z wdrożeniem strategicznym na rynkach zagranicznych”, które odbędzie się w siedzibie IPH w Krakowie, przy ul. Floriańskiej 3 w dniu 13 grudnia 2018 r. o godz. 9.30.

Szkolenie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców (właścicieli firm, dyrektorów / kierowników  działu eksportu, menadżerów / głównych specjalistów ds. sprzedaży eksportowej) zainteresowanych wejściem na nowe rynki zagraniczne oraz dobrym ułożeniem współpracy na dotychczasowych rynkach eksportowych.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in. jak:

  • zbudować model działania firmy dostosowany do różnych rynków zagranicznych,
  • wybrać optymalną strategię wejścia za granicę w zależności od charakteru Twojego produktu oraz danego kraju,
  • zrozumieć potrzeby klientów i zbudować WARTOŚĆ istotną dla nich na danym rynku zagranicznym,
  • ustalać przewagi konkurencyjne Twojego produktu na rynkach eksportowych i stworzyć ATRAKCYJNĄ OFERTĘ zarówno dla dystrybutora jak i klienta ostatecznego,
  • zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa oraz konkurencję na rynkach docelowych,
  • wybierać rynki i dobrać do nich optymalny model biznesowy,
  • zaadaptować produkt do wymogów wskazanych rynków zagranicznych,
  • dobrać cenę eksportową do rynku docelowego,
  • wykorzystać narzędzia marketingowe w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów.

Szkolenie poprowadzi Pan Grzegorz Bratek, Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich i zagranicznych. Posiada 17 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Pierwszeństwo udziału mają firmy z woj. małopolskiego.
Termin przyjmowania zgłoszeń
do wyczerpania miejsc!
Zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu prosimy o przesłanie skanu wypełnionego i podpisanego formularza na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Jordan
tel.: 12/ 428 92 63                         
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załącznik:
Zaproszenie – formularz zgłoszeniowy

 
 

Wspierane przez iCagenda

Witamy na stronie IPH Kraków!

Izba Przemysłowo- Handlowa w Krakowie od kilkudziesięciu lat realizuje strategie, które służą budowie silnego samorządu oraz udzielaniu wszechstronnej pomocy firmom członkowskim w rozwoju ich działalności gospodarczej.

Doświadczenie izby pokazuje jednak, że strategie działania muszą podlegać stałym modyfikacjom i aktualizacji w zależności od zmieniających się warunków dla prowadzenia biznesu i oczekiwań firm członkowskich IPH. Obecna, trudna sytuacja przedsiębiorstw związana ze światowym kryzysem ekonomicznym, stawia przed izbą nowe wyzwania związane z podejmowaniem takich działań, które mogą wpłynąć złagodzenie skutków kryzysu dla przedsiębiorców.