Projekt Q-Tales

logo q talesProjekt Q-Tales powstał w wyniku akceptacji wniosku aplikacyjnego do Programu Horyzont 2020 (H2020-ICT-2014-1) o nazwie „Ekosystem współpracy dla europejskich przedsiębiorców z sektora kreatywnego umożliwiający wymianę treści  multimedialnych oraz tworzenia wielowątkowych, interaktywnych aplikacji dla dzieci z uwzględnieniem zdolności czytania oraz wartości edukacyjnej”.
Celem Projektu jest zbudowanie platformy umożliwiającej tworzenie wysokiej jakości e-booków przy użyciu innowacyjnych rozwiązań ICT uwzględniając ramową opiekę kuratorską w zakresie pedagogiki, psychologii dziecięcej oraz psychologii ewolucyjnej.
Aspektem innowacyjnym w Projekcie będzie stworzenie technicznego oraz pedagogicznego programu ramowego z uwzględnieniem aspektów gamifikacji we wszystkich komponentach ekosystemu – nieobecne w żadnym innym sklepie czy aplikacji do tworzenia e-booków na świecie.

GŁÓWNE KOMPONENTY EKOSYSTEMU Q-TALES

q tales komponenty

PROCES POWSTAWANIA E-BOOKA NA PLATFORMIE Q-TALES

q tales proces powstawania

Funkcjonalności Platformy Q-Tales przydatne przy tworzeniu e-booka:

  • Narzędzie do tworzenia książek w środowisku 3D z nieograniczoną ilością stron
  • Możliwość dodawania tekstu, obrazków, animowanych obiektów 3D na każdej ze stron
  • Efekty dźwiękowe oraz muzyka
  • Możliwość dodawania oraz dostosowywania do swoich potrzeb awatarów pojawiających w się e-booku
  • Projektant behawioralny dla obiektów 3D oraz awatarów
  • Mini-gry załączone na poszczególnych stronach książki

Jeżeli jesteś:

  • autorem literatury dziecięcej
  • ilustratorem
  • aktorem głosowym
  • muzykiem
  • wydawcą
  • nauczycielem / pedagogiem

skontaktuj się z nami lub odwiedź stronę naszej platformy Q-Tales.