• Webinar: Zarządzanie ryzykiem walutowym w transakcjach zagranicznych w czasie kryzysu”, Temat odcinka: Pozycja walutowa – część 3 finalna - 1 czerwca
    Webinar: Zarządzanie ryzykiem walutowym w transakcjach zagranicznych w czasie kryzysu”, Temat odcinka: Pozycja walutowa – część 3 finalna - 1 czerwca
    więcej
  • Webinar: Kredyt na innowacje technologiczne 2020 – najważniejsze zmiany i ułatwienia dla MŚP - 3 czerwca
    Webinar: Kredyt na innowacje technologiczne 2020 – najważniejsze zmiany i ułatwienia dla MŚP - 3 czerwca
    więcej
  • Webinar: Tarcza Finansowa PFR dla mikroprzedsiębiorców i MŚP. Zmiany po 28.05.2020. - 29 maja
    Webinar: Tarcza Finansowa PFR dla mikroprzedsiębiorców i MŚP. Zmiany po 28.05.2020. - 29 maja
    więcej
  •  Webinar: Prawo podatkowe – Jakie zmiany wprowadzają regulacje Tarcz 1.0, 2.0, 3.0? - 28 maja
    Webinar: Prawo podatkowe – Jakie zmiany wprowadzają regulacje Tarcz 1.0, 2.0, 3.0? - 28 maja
    więcej
  • Webinar: Niemcy, Szwajcaria, Holandia – zasady realizacji usług oraz współpracy handlowej – aspekty prawno-gospodarcze - 2 czerwca
    Webinar: Niemcy, Szwajcaria, Holandia – zasady realizacji usług oraz współpracy handlowej – aspekty prawno-gospodarcze - 2 czerwca
    więcej

Witamy na stronie IPH Kraków!

Izba Przemysłowo- Handlowa w Krakowie od kilkudziesięciu lat realizuje strategie, które służą budowie silnego samorządu gospodarczego oraz udzielaniu wszechstronnej pomocy firmom członkowskim w rozwoju ich działalności gospodarczej. Jako organizacja non-profit realizujemy też liczne projekty których celem jest rozwój małopolskiej przedsiębiorczości.

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
5
6
7
9
10
12
13
14
16
17
22
23
24
27
30
31
 

Webinarium: Zarządzanie online – jak przygotować zespół do skutecznej realizacji zadań w modelu pracy zdalnej

 Rezerwacja zakończona
 
41
brakujacy-elemet-puzle
Kategoria
Szkolenia
Termin
2020-05-20 12:00 - 14:00
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarium pt.: Zarządzanie online – jak przygotować zespół do skutecznej realizacji zadań w modelu pracy zdalnej, w trakcie, którego dowiesz się jakie rozwiązania możesz wprowadzić już dziś, aby zwiększyć efektywność pracy rozproszonych zespołów. Poznasz najlepsze praktyki w komunikacji zdalnej, które pomogą uniknąć Tobie podstawowych błędów. Spotkanie online odbędzie się w dniu 20 maja 2020 r. w godz. 12.00 -14.00.

Zaproszenie adresowane jest do przedsiębiorców zainteresowanych tematyką, w szczególności do właścicieli, członków zarządów, dyrektorów i liderów zespołów, kierowników, dyrektorów personalnych, pracowników działów kadr i HR. 

W trakcie webinarium eksperci przekażą Państwu najistotniejsze informacje z zakresu:

  • Jak efektywnie zorganizować pracę zdalną,
  • Jak skutecznie komunikować się na odległość,
  • Dostępnych rozwiązań IT i systemów wspierających pracę zdalną.

Spotkanie poprowadzą eksperci z firmy Sekwencja Biznesu:
Anna Buczek- (https://www.linkedin.com/in/anna-buczek/) trener biznesu, project manager, agile coach oraz
Bartłomiej Papisz  - (https://www.linkedin.com/in/bartlomiejpapisz/) trener biznesu, lean manager, business development manager

Przyjęcie na webinarium zostanie przez nas potwierdzone osobną wiadomością.
Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Rak
tel.: 12 428 92 57                         
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
 

Wspierane przez iCagenda

EEN-NET-PL.jpgLogo-Krakow_H_rgb.jpgb-in-malopolska.pnglogo_cam.jpgparp.png