Dlaczego warto inwestować w eventy? Jak wywołać efekt WOW? Organizacja eventu - jak to zrobić dobrze? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas Business Know How Meeting, które odbędzie się 16.04.2020r, w Krakowie.

Z UWAGI NA ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ EPIDEMIOLOGICZNĄ WYDARZENIE W DNIU 16.04 ZOSTAJE ODWOŁANE!

AGENDA SPOTKANIA:

9:00 - 9:45 Przyjazd uczestników, networking przy porannej kawie i drobnych przekąskach

9:45 - 10:00 Otwarcie spotkania przez Organizatorów
Rafał Kulczycki (IPH Kraków), Przemysław Machynia (FSWO)

10:00 - 11:00 Miejsce eventu w strategii firmy - jak wykorzystać potencjał eventu w realizacji celów biznesowych?
Małgorzata Machynia, Creative & Marketing Director (FSWO)

 

11:15 - 12:45 Podstawy organizacji eventów
Wioleta Maleszka, Event Director (FSWO)

  • Na co warto zwrócić uwagę wybierając obiekt eventowy?
  • Co wziąć pod uwagę przy ustalaniu cateringu?
  • Jak wywołać efekt WOW?
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo uczestników?

12:45 - 13:15 Sesja Q&A - pytania do prelegentów, dyskusje

13:15 - 14:00 Lunch w restauracji Projekt Strzelnica

14:00 Zakończenie spotkania

PARTNERZY AKCJI:

  • Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie
  • FSWO - Agencja Eventowa
  • Restauracja Projekt Strzelnica

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zapraszamy do udziału! Rejestracja dostępna jest tutaj.

 

EEN-NET-PL.jpgLogo-Krakow_H_rgb.jpgb-in-malopolska.pnglogo_cam.jpgparp.png