Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze pt. „Jak zwiększyć sprzedaż online? Media społecznościowe, remarketing i więcej”, który odbędzie się w dniu 16 czerwca 2021 r. w godz. 10.00 – 12.00.

Zaproszenie adresowane jest do przedsiębiorców z sektora MŚP, w tym w szczególności do właścicieli firm, jak również do osób z działów marketingu. Celem webinaru jest pokazanie firmom, jak rozwiązania marketingu online mogą przyczynić się zwiększenia sprzedaży i promocji marki.

Webinar poprowadzą:
Anna Szybist
Specjalistka ds. reklamy w Agencji Reklamy Wenecja.
Od 2008 roku prowadzi konta firm oraz osób publicznych w mediach społecznościowych. Używała Facebooka i Twittera do wsparcia sprzedaży zanim to było modne. Na co dzień zajmuje się głównie content marketingiem oraz budowaniem marek osobistych. Jest absolwentką kierunków: Filologia Polska oraz Zarządzane Zasobami Ludzkimi.

Natalia Lasek
Specjalistka ds. mediów społecznościowych w Agencji Reklamy Wenecja
Z marketingiem związana od 2018 roku. Posiada doświadczenie w prowadzeniu profili wielu różnorodnych branż: min. gastronomia, kultura, rozrywka i turystyka, prawo. Media społecznościowe to jej prawdziwa pasja. Ukończyła studia w Instytucie Przedsiębiorczości UJ, kierunek Media Społecznościowe w Zarządzaniu oraz Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, kierunek: Zarządzanie Kulturą i Mediami.

Udział w webinarze jest bezpłatny.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
IPH zastrzega sobie prawo do ograniczenia przyjęcia liczby osób z jednej firmy.
BRAK WOLNYCH MIEJSC

Przyjęcie na webinar zostanie przez nas potwierdzone osobną wiadomością.

Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Rak
tel.: 12 428 92 57                         
e-mail: mrak@iph.krakow.pl

Webinar organizowany jest przez ośrodek Enterprise Europe Network przy IPH w Krakowie.

Projekty

Zapisz się na Newsletter

Zgadzam się na Polityka prywatności
EEN-NET-PL.jpgLogo-Krakow_H_rgb.jpgb-in-malopolska.pnglogo_cam.jpgparp.png