Włoskie targi SANA przepustką na rynki europejskie  dla producentów wyrobów naturalnych i bio.

Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI razem z Targami w Krakowie oraz Warszawską Izbą Gospodarczą mają przyjemność zaprosić firmy polskie z branży kosmetycznej do uczestnictwa we włoskich targach

SANA w dniach 8-11 września w Bolonii


gdzie będzie zorganizowane przez PIBW i partnerów stoisko dla firm polskich oraz szereg inicjatyw: spotkania B2B, konferencje, kontakt z ekspertem branżowym itp.

- Chcielibyśmy stworzyć swoisty „korytarz polski”, gdzie zaprezentują się polskie brandy kosmetyczne bio, green, naturalne skupione wokół standu naszej Izby i partnerów, a na którym zorganizujemy konferencje i spotkania B2B. Podobna koncepcja będzie w pawilonie zdrowej żywności, herbatek i suplementów diety, gdzie swoją ofertę będą prezentować Targi w Krakowie (zapraszając na targi HoReCa w listopadzie)– powiedziała Ewa Trzcińska, prezes PIBW CAPI i dodała:
-Mam zaszczyt poinformować, że targi SANA entuzjastycznie przyjęły naszą propozycję zorganizowania FOCUS DAY POLONIA, o czym poinformowała na konferencji prasowej Claudia Castello, odpowiedzialna za organizację targów. Nasza Izba w sobotę 10 września będzie miała zaszczyt na jednej z głównych scen targów zaprezentować szerokiemu międzynarodowemu gronu potencjał polskiej branży kosmetycznej i spożywczej, ale i przedstawić polską gospodarkę.

SANA W PIGUŁCE

34. edycja Międzynarodowej Wystawy Produktów Organicznych i Naturalnych SANA zgromadzi wystawców i kupców z sektorów takich jak: żywność, kosmetyki naturalne i organiczne, ekologiczny styl życia. Obok targów SANA odbędzie się też Sanatech, profesjonalna wystawa poświęcona sektorowi ekologicznej i zrównoważonej żywności i rolnictwa, hodowli zwierząt oraz wellness.

Pielęgnacja ciała i uroda - SANA jest punktem odniesienia dla certyfikowanych i naturalnych kosmetyków, z obszarem w całości poświęconym pielęgnacji ciała, suplementom i ziołom. W 2022 r. będzie to kluczowe miejsce spotkań dla świata biznesu w sektorze naturalnych i zrównoważonych kosmetyków i suplementów, które stają się coraz ważniejsze zarówno dla profesjonalistów, jak i w życiu codziennym.

PIBW zapewnia wsparcie logistyczne i merytoryczne na każdym etapie przygotowań do targów, np. profesjonalne tłumaczenie materiałów, wsparcie w kontaktach z organizatorem, zapewnienie tłumaczek i hostess na czas trwania eventu.

- Mawia się, że Włochy są rynkiem dla najlepszych. Na pewno jest to rynek dla biznesu o wypracowanej, stabilnej pozycji w kraju pochodzenia. Włochy nie są wskazane jako kierunek internacjonalizacji dla firm, które, tracąc pozycję w Polsce, chciałyby podratować swoją sytuację finansową. Włochy to rynek dojrzały, w wielu sektorach nadal chłonny, ale wymagający odpowiedniego przygotowania i odpowiedniej strategii. Wymaga odpowiedniego wsparcia, które my jako Izba możemy zapewnić, a targi SANA, na które zapraszamy przy naszym wsparciu mogą stać się dla firm przepustką do wejścia na ten i okoliczne rynki – dodała Ewa Trzcińska, zapraszając do kontaktu bezpośrednio z Izbą (et@capiplit.eu)                  
 

Więcej informacji na stronie targów.

Projekty

Zapisz się na Newsletter

Zgadzam się na Polityka prywatności
EEN-NET-PL.jpgLogo-Krakow_H_rgb.jpgb-in-malopolska.pnglogo_cam.jpgparp.pngpfp-baner-e-lerning.png