Misja ta odbędzie się w dniach 26-27 luty 2020 i połączy hiszpańskich producentów branży winiarskiej i spożywczej z regionu La Rioja z importerami i dystrybutorami z krajów UE (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Czechy, Dania, Austria, Holandia, Polska, Szwecja) oraz ze Szwajcarii, Ameryki (USA, Meksyk, Brazylia)  a także Azji (Chiny, Japonia). W ostatniej misji 2019 udział wzięło 96 hiszpańskich firm oraz 66 importerów z ponad 20 krajów.

Reprezentowane branże:
D.O.Ca. Wino z regionu La Rioja
Kiełbasy i wędliny (m.in. szynka serrano, chorizo)
Warzywa w puszkach (papryka, karczochy, grzyby, szparagi, itp.)
Oliwa z oliwek
dania gotowe
Napoje
Ryby i owoce morza
Świeże owoce i warzywa
Produkty mleczarskie
Słodycze i przekąski
Inne

Ramowy Program misji:
26 luty 2020 r - dwustronne spotkania biznesowe  B2B, zaaranżowane wcześniej  na stronie wydarzenia: https://food-wine-2020.b2match.io/ oraz  degustacja wina i produktów. Spotkania te odbędą się pomiędzy lokalnymi firmami a importerami (16 spotkań po 30 minut, w tym 11 spotkań wybranych przez uczestnika oraz 5 zaproponowanych przez organizatora).
27 lutego 2020 - wizyty w siedzibach firm w Rioja - wcześniej umówione (zgodnie z wyborem dokonanym przez każdego importera). Maksymalnie 3 wizyty na importera.

Celem wzięcia udziału w wydarzeniu należy zarejestrować się i opublikować swój profil wraz z  opisem rodzaju poszukiwanej współpracy na stronie : https://food-wine-2020.b2match.io/signup

Podczas rejestracji Państwa firmy pod podanym wyżej linkiem, należy wybrać z listy przewijanej, jako lokalną instytucję wspierającą-Local Support Office- Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie/Krakow Chamber of Commerce and Industry.

Lista uczestników wraz z możliwością rezerwacji spotkania z wybranymi firmami dostępna jest na stronie : https://food-wine-2020.b2match.io/participants

Na kilka dni przed wydarzeniem będzie dostępny harmonogramu zaplanowanych indywidualnych spotkań.

Dofinansowanie udziału w misji przeznaczone jest dla importerów/dystrybutorów posiadających działalność na rynku przynajmniej 3 lata oraz minimalny obrót 500 000 EUR. Uczestnikami misji powinni być przedstawiciele zdolni do podejmowania decyzji w swoich firmach. Koszty podróży do La Rioja oraz zakwaterowanie (3 noce) będą  w 100% pokryte przez głównego organizatora misji, który  zastrzega sobie prawo do wyboru uczestników.

Termin  rejestracji na misję trwa do 17 stycznia 2020. Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji na temat misji dostępnych jest na stronie: https://food-wine-2020.b2match.io/

Zainteresowanych prosimy o kontakt z Małgorzatą Deka, Enterprise Europe Network przy IPH w Krakowie, tel. 12 428 92 55, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Ciasteczka

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.