Zaproszenie adresowane jest do przedsiębiorców: właścicieli firm działających na rynkach zagranicznych, menedżerów odpowiedzialnych za rynki zagraniczne, osób zarządzających sprzedażą zagraniczną.
Celem webinaru jest zapoznanie uczestników z zasadami oraz najnowszymi trendami marketingu i promocji na rynkach zagranicznych.

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Dzięki połączeniu doświadczenia, praktyki i najefektywniejszych metod Uczestnicy nabędą umiejętności oraz otrzymają praktyczne, łatwe w zastosowaniu wskazówki:

  • Jak skutecznie dobierać narzędzia marketingowe niezbędne w pozyskaniu zagranicznych klientów,
  • Jak dostosować reklamę do specyfiki różnych rynków zagranicznych,
  • Jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych,
  • Jak dokonać skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach międzynarodowych?

 

{slider title="Program webinaru" open="false"}

  1. Strategia marketingowa jako integralna część strategii eksportu firmy
  2. Zrozumienie potrzeb klientów na rynkach eksportowych oraz budowanie propozycji wartości dostosowanej do segmentu klienta w danym kraju
  3. Marketing MIX na rynkach zagranicznych
  4. Budowanie oferty dostosowanej na różne rynki zagraniczne
  5. Standaryzacja czy adaptacja – kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty oraz strategię marketingową do rynków eksportowych?
  6. Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju
  7. Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
    1. Wykorzystywanie działań  promocyjne w budowaniu wizerunku na rynkach zagranicznych
    2. Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
    3. Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
    4. Reklama międzynarodowa – możliwości w zakresie promocji zagranicznej
  1. Style reklamy na świecie na przykładzie Niemiec, Włoch, Francji, UK, USA, czy rynków Azjatyckich
  2. Produkt polski vs produkt europejski - jak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?
  3. Targi międzynarodowe – jak dobrze wypaść na rynkach eksportowych?
  4. Wykorzystanie networking w rozwijaniu biznesu międzynarodowego
  5. Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi
  6. Reklama w XXI wieku
    1. Content marketing jako narzędzie długofalowego budowania pozycji międzynarodowej
    2. Visual Content marketing
    3. Platformy social media w różnych zakątkach świata
    4. Optymalne wykorzystanie strony www na rynkach zagranicznych
    5. Skuteczny SEO marketing
    6. Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
    7. Personal Branding
    8. Social media influencers + ambasadorzy
    9. Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
    10. Narzędzia Google wspierające rozwój międzynarodowy firmy
  1. Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego
  2. Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych
  3. Sesja pytań i odpowiedzi

{/sliders}

Webinar poprowadzi:
Pan Grzegorz Bratek - Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich (m.in: AMICA S.A., FagorMastercook S.A., Global Cosmed, Kosmet-Rokita) i zagranicznych (Fagor Electrodomesticos, Hiszpania, FagorBrandt, Francja).


Posiada 19 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych.


Prowadził negocjacje w ponad 40 krajach zarówno dla światowych graczy jak i średnich firm lokalnych. Odpowiedzialny za tworzenie, negocjowanie i egzekwowanie wielu kontraktów międzynarodowych.


Od wielu lat zajmuje się usprawnianiem działań eksportowych, budowaniem strategii rozwoju eksportu, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą. Szkolenia eksportowe prowadzi od 10 lat zarówno na rynku polskim jaki i za granicą, wykładał na uczelniach wyższych oraz czołowych instytucjach wspierających eksporterów. Posiada rozległe kontakty biznesowe w wielu krajach, pomaga eksporterom w budowaniu długofalowych rozwiązań biznesowych na rynkach zagranicznych.

 

 

 



 

Udział w webinarze jest bezpłatny.
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.

Przyjęcie na webinar zostanie przez nas potwierdzone osobną wiadomością.


Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Jordan
tel.: 12 428 92 63                         
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Ciasteczka

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.