Projekt Q-Tales powstał w wyniku akceptacji wniosku aplikacyjnego do Programu Horyzont 2020 (H2020-ICT-2014-1) o nazwie „Ekosystem współpracy dla europejskich przedsiębiorców z sektora kreatywnego umożliwiający wymianę treści multimedialnych oraz tworzenia wielowątkowych, interaktywnych aplikacji dla dzieci z uwzględnieniem zdolności czytania oraz wartości edukacyjnej”.
Celem Projektu jest zbudowanie platformy umożliwiającej tworzenie wysokiej jakości e-booków przy użyciu innowacyjnych rozwiązań ICT uwzględniając ramową opiekę kuratorską w zakresie pedagogiki, psychologii dziecięcej oraz psychologii ewolucyjnej.
Aspektem innowacyjnym w Projekcie będzie stworzenie technicznego oraz pedagogicznego programu ramowego z uwzględnieniem aspektów gamifikacji we wszystkich komponentach ekosystemu – nieobecne w żadnym innym sklepie czy aplikacji do tworzenia e-booków na świecie.
GŁÓWNE KOMPONENTY EKOSYSTEMU Q-TALES
PROCES POWSTAWANIA E-BOOKA NA PLATFORMIE Q-TALES
Funkcjonalności Platformy Q-Tales przydatne przy tworzeniu e-booka:
- Narzędzie do tworzenia książek w środowisku 3D z nieograniczoną ilością stron
- Możliwość dodawania tekstu, obrazków, animowanych obiektów 3D na każdej ze stron
- Efekty dźwiękowe oraz muzyka
- Możliwość dodawania oraz dostosowywania do swoich potrzeb awatarów pojawiających w się e-booku
- Projektant behawioralny dla obiektów 3D oraz awatarów
- Mini-gry załączone na poszczególnych stronach książki
Jeżeli jesteś:
- autorem literatury dziecięcej
- ilustratorem
- aktorem głosowym
- muzykiem
- wydawcą
- nauczycielem / pedagogiem
skontaktuj się z nami lub odwiedź stronę naszej platformy Q-Tales.